Nyt kai sataa ihan koko kesän edestä... *haukotus*

Eilen iski joku (ilmeisesti ruokamyrkytys) pöpö mulle ja oksensin osan päivää kolmenkymmenen yhdeksän kuumeessa. Lopun päivää olo oli kuin jyrän alle jääneellä. Kolmelta soitin Ramille töihin ja kysyin, voisiko millään tulla töistä kotiin, kun yrjöän niin rajusti että tuli nenänkin kautta. Lupasi tulla. Soitti viiden minuutin päästä ja kysyi selviäisinkö millään neljään asti. Juuh, selviänhän mä. Tulee töistä Jonttin kanssa ja LÄHTEE GOLFAAMAAN... Tulee kotiin, pyytää kahvia. Tunnin päästä pitää lähteä salibandytreeneihin. Joten mulle tuli kiire tehdä kauppalista ja käydä kaupassa hakemassa se normaali 5 kassillista ruokaa. Samalla kun tulen pihalle, Rami ja Jontti lähtevät treeneihin. Lapsille tosin oli ilmestynyt yöpuvut päälle silläaikaa kun olin kaupassa. Iltapalaksi olivat kuulemma jo syöneet pullaa. Samapa tuo. Nakkasin lapset sänkyihin ja neuloin sukkani loppuun ihan rauhassa ennenkuin miehet tulivat takaisin.

Illalla käytiin keskustelu:

Minä: koira ei sitten tule sänkyyn.

Rami: kui ei? ei se mitään haittaa, kyllä koirat saa sänkyyn tulla.

Minä: No joo, mut entäs kun se kasvaa ja pudottaa sut sängystä?

Rami: hmm..

Minä: mä sitte muistutan, että oli sun päätös, että koira saa tulla sänkyyn...

Rami: joojoo, ei se mua haittaa, mä haluan että se tulee nukkumaan meidän kanssa.

Yöllä:

Siiri huutaa, tutti on hävinnyt. Menen antamaan toisen tutin, mutta neiti ei suostu rauhoittumaan. Otan meidän väliin, nukahtaa siihen heti. Koira piristyy ja alkaa riehua. Sängyssä. Rauhottuu jalkoihin nukkumaan hetken päästä kun sitä on vähän aikaa komentanut (rami kuorsaa koko ohjelmanumeron ajan). Satiinilakana alkaa valua koiran alla sängyn reunan yli ja koira mätkähtää lattialle. Ja taas se on ihan pirteänä pystyssä. Pakko nousta ylös ja viedä se pihalle pissalle ennenkuin se pissaa lattialle. Pelkkä t-paita ja pikkuhousut päällä on muuten puoli viideltä märällä pihalla aika kylmä.Aamupisujen jälkeen me oltiin koiran kanssa molemmat ihan pirteitä. Mitäpä sitä sitten enää nukkumaan menisi. Keiteltiin kahvit, leikittiin vähän aikaa, täytettiin tiskikonetta, käytiin uudestaan pissalla ja koira kuukahti. Kello on siis 5.15 aamulla. Kaikki nukkuu... Sainpa senkin ajan käytettyä hyödyksi ja Ramille valmistui villasukka. Toisen teen tänään illalla kun saan sirkuksen nukkumaan. JA ENSI YÖNÄ KOIRA EI TULE SÄNKYYN! kai...